Jos nykyinen sähköpostimarkkinointikampanjasi ei juuri tuo sinulle syvää iloa, sinun pitäisi ehkä tarkastella uudelleen, miten kaikki on järjestetty? Koska sähköpostimarkkinointi on edelleen erittäin tehokas tapa tuoda uutta liiketoimintaa kotiovellesi, mutta vain jos noudatat tiettyä lähestymistapaa. Miljoonat ellei miljardit sähköpostit eivät koskaan pääse edes vastaanottajan postilaatikkoon, koska roskapostisuodattimet joutuvat niihin. Varmistaaksesi, että omia ponnistelujasi ei tehdä tyhjäksi, käytä muutama minuutti kiireisestä aikataulustasi lukeaksesi tämän lyhyen artikkelin loppuosan. Koska olemme valinneet joitain todistetuimmista vinkeistä, jotka auttavat sähköpostimarkkinointikampanjaasi nousemaan jaloilleen ja alkamaan jälleen todistaa arvoaan!
Aihe ja sisältö
Jos sähköpostisi aiherivi sisältää jotain “Ilmainen” tai “Tallenna” -tyyppistä, roskapostisuodatin yksinkertaisesti nielee sen ennen kuin se saapuu postilaatikkoon. Lisäämällä nämä sanat tekstin pääosaan kaksinkertaistat epäonnistumisen mahdollisuuden. Käytä siis päätäsi viimeistelyssä, niin arvokkaat sähköpostisi voivat todella osua aiottuihin kohteisiin!
Vältä grafiikkaa
Okei, vaikuttavia kuvia ja ilkeää grafiikkaa sisältävä sähköposti saattaa tuntua tuolloin hienolta idealta, mutta se ei todellakaan ole sitä. Jos olet määrittänyt linkin toimintakehotukseksi, ylimääräisten bannerien ja painikkeiden lisääminen voi aiheuttaa turhautumista ja ärsytystä. Lisää vain hyperlinkki lauseeseen ja korosta se sinisellä saadaksesi paljon korkeamman napsautussuhteen.
Personointi
Ottamalla nimen sähköpostistasi henkilökohtaisemman, maksimoit sen mahdollisuudet avautua. Melkoisen bändin “Hi There” sijaan lisäämällä heidän todellisen nimensä lisäät 650 prosentin todennäköisyyttä, että se luetaan, ja kuka voisi kiistellä näitä lukuja vastaan?
Tilauksen peruuttaminen
Vaikka se saattaa kuulostaa hieman taaksepäin, sallimalla tilaajien kääntää prosessin päinvastaiseksi yhdellä napsautuksella, he ovat paljon todennäköisemmin paikallaan. Tee osallistumisesta hieman vaikeampaa, koska tämä varmistaa, etteivät nämä kaverit ole napsauttaneet painiketta vahingossa. Ja se, että he voivat lähteä ilman liikaa vaivaa, vain kasvattaa luottamusta ja kunnioitusta, jota heillä on sinua kohtaan.
Kirjaudu
Jos sinulla on pysäköintipaikkapalveluja tarjoava yritys, varmista, että rekisteröitymisprosessisi sisältää vahvistuksen. Näin varmistat, että vierailijasi todella haluaa tulla tilaajaksi ja itse linkin merkitys kasvaa. Se vie vain minuutin tai pari heidän ajastaan, ja ainakin olet 100% varma, että he ovat tulleet laivaan.
Valmiina kierrokseen 2?
Olemme nyt tukeneet sinua, joten seuraa näitä supervinkkejä ja seuraa listan kasvamista ja kasvamista!